Με την παρουσία επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα παραγωγής, μεταποίησης και εξαγωγής φρούτων πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης 19 Ιουλίου, στο Επιμελητήριο Πιερίας, η παρουσίαση των δράσεων του προγράμματος «Eurofresh Fruits», που προβλέπονται για το 1ο έτος υλοποίησής του. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα σημαντική δράση για τη δωρεάν προώθηση των εξαγωγών φρούτων που παράγονται στην Πιερία σε αγορές του εξωτερικού και συγκεκριμένα στη Ρωσία, Ουκρανία και Κίνα. Το πρόγραμμα αφορά την προώθηση ελληνικών φρέσκων φρούτων, όπως το κεράσι, το ακτινίδιο, το πορτοκάλι, το καρπούζι και τα επιτραπέζια σταφύλια. Την παρουσίαση έκανε ο μάνατζερ της Οικονομοτεχνικής ΕΠΕ, αναδόχου του έργου μετά από ανοιχτό δημόσιο διαγωνισμό, κ. Γιώργος Μίσκας.
Ηλίας Χατζηχριστοδούλου:
«Καθημερινά δίνουμε αγώνες για την αξιοποίηση χρηματοδοτικών προγραμμάτων».
Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πιερίας κ. Ηλίας Χατζηχριστοδούλου άνοιξε την εκδήλωση με ένα σύντομο χαιρετισμό όπου, μεταξύ άλλων, τόνισε: «Το Επιμελητήριο Πιερίας διεκδίκησε και πέτυχε να συμμετέχει στο πρόγραμμα «Eurofresh Fruits» παρέχοντας στα μέλη του, που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο τομέα, την ευκαιρία να προωθήσουν τα φρούτα τους σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού, εντελώς δωρεάν, εξοικονομώντας έτσι πολύ σημαντικά κεφάλαια. Θα ήθελα να τονίσω την ιδιαίτερη σημασία και το μεγάλο όφελος που αποκομίζουν οι επιχειρήσεις μας μέσα από τη συμμετοχή σε τέτοιου είδους δράσεις, ιδιαίτερα στις δύσκολες ημέρες που διανύουμε καθώς στηρίζεται έμπρακτα η εξωστρέφεια και ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι το Επιμελητήριο Πιερίας είναι από τα πρώτα και λίγα Επιμελητήρια που πέτυχαν να ενταχθούν στο πρόγραμμα. Θα ήθελα να σας παροτρύνω να συμμετέχετε ενεργά αποκομίζοντας τα μέγιστα οφέλη από το πρόγραμμα με πολλαπλά οφέλη για την επιχείρησή σας και κατΆ επέκταση για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. Εμείς βρισκόμαστε δίπλα σας, έτοιμοι να στηρίξουμε κάθε βήμα σας και σας διαβεβαιώνω ότι οι προσπάθειές μας δεν σταματούν εδώ, αλλά καθημερινά δίνουμε αγώνες για την αξιοποίηση παρόμοιων χρηματοδοτικών προγραμμάτων».
Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα καλύπτει πλήρως:
I. Δράσεις ενημέρωσης και διαφήμισης
1. Ταυτότητα προγράμματος
2. Ιστοσελίδα
3. Προβολή σε κοινωνικά δίκτυα
4. Έντυπο υλικό(ενημερωτικά φυλλάδια, folders)
5. Πραγματοποίηση ολοκληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας η οποία περιλαμβάνει:
- 12 ειδικές παρουσιάσεις σε τηλεοπτικές εκπομπές μαγειρικής στην Ρωσία
- 18 διαφημιστικές καταχωρήσεις
- 18 δημοσιεύσεις άρθρων – αφιερωμάτων στα ελληνικά φρέσκα
- Διαφημιστική προβολή σε λεωφορεία στην Μόσχα και Χονγκ Κόνγκ για διάστημα 50 ημερών το χρόνο
ΙΙ. Δράσεις προώθησης
1. Προωθητικά ηλεκτρονικά μέσα (ηλεκτρονικός κατάλογος παρουσίασης ελληνικών επιχειρήσεων)
2. 12 Εκθεσιακά περίπτερα στις μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων στις χώρες στόχους:
- Ρωσία-World Food Moscow, Ιnterfood St. Petersburg, YUKAGRO
- Ουκρανία – World Food Ukraine
- Κίνα-Food Expo Hong Kong, Asia Fruit Logistica
3. 6 παρουσιάσεις προϊόντων κατά την διάρκεια των εκθέσεων (Μόσχα, Αγ. Πετρούπολη, Κρασνοντάρ, Κίεβο(2) και Χονγκ Κονγκ (2))
4. 12 Επιχειρηματικές αποστολές (6 στην Ρωσία, 3 στην Ουκρανία και 3 στο Χονγκ Κόνγκ) για 81 επιχειρήσεις
5. 6 επισκέψεις εισαγωγέων από τις χώρες στόχους (10 εισαγωγείς από την Ρωσία, 10 εισαγωγείς από την Ουκρανία και 12 εισαγωγείς από την Κίνα)
6. Γευσιγνωσίες προϊόντων στην Κίνα (2 καμπάνιες ενημέρωσης για το ακτινίδιο στο Χονγκ Κονγκ σε 15 σημεία πώλησης ετησίως Χ 4 ημέρες με δωρεάν διανομή φρούτων)